۱۰ پاسخ

باغداری اصلاااا خوب نیست و تا دلت بخاد زحمت و سختی و دردسر داره

یک هکتار باغ گیلاس هیچی نمیشه هااا ما دو هکتار داریم درامد آنچنانی نداره ... همون مغازه بهتره به نظر من خونه رو اگه میتونین جلوشو مغازه کنین بدین اجاره بعد با اجاره ی اون راحت تر وام برمیدارین خونتونم درست میکنین

مغازه و خونه رو بساز باغ رو بفروش خرجشون کن

مغازه.

فقط مغازه،باغداری دردسر داره و هزینه ی اب و کود و کارگر برا چیدن خیلییییییی زیاده،ما باغ داریم اسیریم،اما مغازه اجاره های سنگین داره اگه لب خیابونه،الان بپرس از کسایی که اونجا مغازه دارن ببین چند اجاره میگیرن😁بابام هم مغازه دارن هم خونه که دارن اجاره از مغازه بیشتر پول میاد،پدر شوهرم اینا باغ پسته دارن خیلی سخته خیلی و سرمایه ی شروع هم باید واقعا بالا باشه،و اولیم که درخت میکاری چیزی نمیتونی برداشت کنی،و یه سال محصول خوبه یه سال بد

عزیزم میتونم بپرسم کجای کزمانه؟ اگر مغازه خوب اجاره بره یعنی جای خوبی باشه فکر دومی بهتره، اگرم حوصله کار تو باغ دارین اونم خیلی لذت بخشه

برو اجاره نده و مغازه بساز

اگ‌شرایط مغازه داری راه اندازیشو‌دارین یه کسب و‌کار خوبه میتونید روشو‌خرد خرد یه خونه بسازید

مغازه ولی خب ما همه شرایطو نمیدونیم

همون فکر اولی بهتره بنظرم

سوال های مرتبط