ابجوش نبات برا بچه دوماهه بده؟؟

۵ پاسخ

من خیلی حساس بودم میگفتم به هیچ عنوان داروی گیاهی و آب به بچم نمیدم مامان و مامانبزرگم یواشکی بهش دادن وقتی به من گفتن کار از کار گذشته بود چی بگم دختر به نظرم شل کن😑😂😂
بعدم میگن اگه بچه کامل شیرخشکی باشه باید روی شیرخشکش یه مقداری آب بخوره یکم آب توی قاشق چای خوری

منکه میدم هم آبجوش نبات
هم نبات داغ

میزان قندش برای بچه واقعا بالاس
ممکنه خیلی قندش بره بالا اگر بهش نسازه
ریسک نکن

من به بچه ام دوبار دادم البته من ندادم مامانم یواشکی داده یود 😅بعدم بهم گفت

بچه تا ۶ ماه هیچی جز شیر نباید بخوره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۲ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی