من خیلی حساس بودم میگفتم به هیچ عنوان داروی گیاهی و آب به بچم نمیدم مامان و مامانبزرگم یواشکی بهش دادن وقتی به من گفتن کار از کار گذشته بود چی بگم دختر به نظرم شل کن😑😂😂
بعدم میگن اگه بچه کامل شیرخشکی باشه باید روی شیرخشکش یه مقداری آب بخوره یکم آب توی قاشق چای خوری
منکه میدم هم آبجوش نبات
هم نبات داغ
میزان قندش برای بچه واقعا بالاس
ممکنه خیلی قندش بره بالا اگر بهش نسازه
ریسک نکن
من به بچه ام دوبار دادم البته من ندادم مامانم یواشکی داده یود 😅بعدم بهم گفت
بچه تا ۶ ماه هیچی جز شیر نباید بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.