سلام میشه این ماه آبجوش نبات دادبه بچه ؟

۵ پاسخ

اره دکتر گف مشکلی نیس

من دادم دو سه باری دادم
چون هم دلش درد میکرد هم بالا میاورد

من از ماه اول دادم

من از ۱ ماهگی بعضی وقتا میدم خیلی کم البته در حد ی ق چایی خوری

اره بده

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۵ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی