ابجوش نبات برای بچه خوبه؟

۳ پاسخ

نه خوب نیست

اره اگر اب از دهانش میاد خیلی خوبه ینی سردیش شده نبات میدی گرم میشه معده اش من تست کردم

میگن نبایدبدی امامن به پسرم دوقاشق مرباخوری دادم دلش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۴ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی