۳ پاسخ

کیوی خیلی خوبه اگه پیدا نکردی مبوه خشک شدش هم جوابه

جیش اگر باشه ینی احتباس دارین. سعی کنین یه کم بیشتر بشینین تا دستشویی کامل تخلیه شه.اگر پی پی منظوره بله نوعی یبوسته و با نصرف سبزیجات و سالاد و روغن زیتون روبراه میشین

اگه جیش منظورته منم همیطورم فک کنم همه همینن

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری