خانما ببخشید اینو میگم .من یکم یبوس شدم چی بخورم

۱۲ پاسخ

کشته هم خوبه

آلو بخارا
لواشک طبیعی
شربت منیزیم هیدراکساید

دکتر به من شیاف گلیسیرین داد یعنی آب روی آتیش بود ولی کیوی هم خیلی جوابه

انجیر همون خیس نشده بخور فردا کارت درست میشه پنج تا اینا بخور

کیوی نرم

انجیر خشک ناشتا بخور

آلو بخارا

روغن زیتون،انجیر خیس

کیوی .

شربت لاكسى ژل ي قاشق بعد غذا دكتر ب من داد خوب شدم

غنچه گل محمدی غلیظ دم کن بخور
آلو و کیوی

زرد الو خشک
انجیر

سوال های مرتبط

مامان 🧿محمدسامیار🧿 مامان 🧿محمدسامیار🧿 ۴ ماهگی