۷ پاسخ

موهاتو کوتاه کن هرروز اتو کن خیلی متفاوت میشی

همین تمیز باشی بوی خوب بدی موهات مرتب باشه لباست قشنگ باشع از همه چی بهتره.
من موهام مش کردم ناراضی
بینیمو عمل کردم
ابروهامو میکرو کردم
خدا پول برسونه موهام پروتین کنم
هرازگاهی مژه میزارم

هیچی حموم میریم😂

یه چیزی خواهرانه بهت میگم

من خوام تا ۴ ۵ سال پیش
اصلا بخودم نمیرسیدم
هیچی
حتی مانتو سالی یکی میخریدم میگفنم شوهرم گناه داره
و برام مهمم نبود
با اینکه شوهرم دستش به دهنش میرسید

بخودم اومدم دیدم کجای کاری بخدا اگه بخودت نرسی‌شوهرت میره سمت کس دیگه
همیشه شوهرم میگفت کراتین دوست دادم من میگفتم نه وای موهام میریزه
شوهرم میگفت لب خوشکل
فلان
بعد بخودم اومدم دیدم شوهرم داره باهام سرد میشه
گفتم باید بخودم برسم
سالی جتد تا مانتو میخرم
بخودم میرسم
ادکلن میخرم
گردنبند میخرم
لباس تو خونه ای میخرم

رفتم عمل تنگی واژن کردم
فقط چون شوهرم گفت فکر میکمم گشاده
الانم تو فکر پیکر تراشی ام
میدونم مردا ارزش ندارن
ولی خودم ارزش دارم
ارزشم این نیست بهم خیانت بشه
خودم میشه همون که شوهرم میخواد

موهام اصلا رنگ نمیکنم خوشم نمیاد
ولی سالی ۲ بار کراتین میکنم
لیزر میرم
همینا
البته لبامم ژل زدم و شیدینگ کردم

ولی خواهرشوهرام بوتاکس واینا خیلی میزنن

من ارایش میکنم و موهامو هرماه مرتب میکنم چون کوتاهه
به تازگی ناخنامو لمینت کردم

سوال های مرتبط