۴ پاسخ

زیاد نده بخوره آروغ ام خوب بگیر

پنیرک مشکل نداره خوب آروغش رو بگیر.زیادمیخوره اضافشو بالا میاره

من از چند تا دکتر پرسیدم گفتن نرماله

میگن پنیرک خوبه داره وزن میگیره نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط