من سر بچه هام این حس نداشتم،خیلی شیک محکم منو میزنن🤣🤣
من انگار یه ضربه کوچولو حس میکنم ن مثل حباب ن ماهی
😂😂منم همش منتظرم این حباب ترکیدن ماهی لیز خوردن رو حس کنم دریغ از هیچ
منم حس حباب نداشتم ولی توی یک محدوده دایره ای با قطر حدود ۷ ۸ سانتی متر، توی نقاط مختلفش ضربه های با فاصله چند ثانیه حس کردم. از اینکه جاهای مختلف زد متوجه شدم نبض نبوده و نخود بوده 😁
من. دخترم یه دوباره سر خورده و حبابم متوجه میشم😂 فقط دوست باری حس کردم.
شما هم هفته من هستین عزیزم تکوناشو حس کردی؟
من حباب حس میکنم انگار تو اب می گ. و ز ی اینطوری😂😂🤦♀️
من تا ب حال ب صورت حباب ترکیدن حس نکردم اما ب صورت ویبره رفتن چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.