۸ پاسخ

من سر بچه هام این حس نداشتم،خیلی شیک محکم منو میزنن🤣🤣

من انگار یه ضربه کوچولو حس میکنم ن مثل حباب ن ماهی

😂😂منم همش منتظرم این حباب ترکیدن ماهی لیز خوردن رو حس کنم دریغ از هیچ

منم حس حباب نداشتم ولی توی یک محدوده دایره ای با قطر حدود ۷ ۸ سانتی متر، توی نقاط مختلفش ضربه های با فاصله چند ثانیه حس کردم. از اینکه جاهای مختلف زد متوجه شدم نبض نبوده و نخود بوده 😁

من. دخترم یه دوباره سر خورده و حبابم متوجه میشم😂 فقط دوست باری حس کردم.

شما هم هفته من هستین عزیزم تکوناشو حس کردی؟

من حباب حس میکنم انگار تو اب می گ. و ز ی اینطوری😂😂🤦‍♀️

من تا ب حال ب صورت حباب ترکیدن حس نکردم اما ب صورت ویبره رفتن چرا

سوال های مرتبط