آزمایشو معمولا ۱۵ هفته میدن سونو ۱۸ هفته
۱۷برو
الان دیگ باید بری ازمایش بدی
دکترم گفت ۱۸هفته و۳روز منو فرستاد
آزمایش خون برا چی؟
۱۸هفته برو زودتر نرو چون کووم سپتوم مغزی یه خورده دیر تشکیل میشه
همین روزا بری بهترینشه.۱۵تا اخر ۱۷ وقتشه
الانم خوبه انتی چی حدس زد گلم
من فردا ۱۶ هفته و ۴ روزم میشه و فردا باید آزمایش غربالگری دوم رو بدم
من ۱۷ هفته و ۷ روز میرم یعنی ۱۸ هفته پر
از اتمام هفته ۱۵ تا هفته ۱۸ میشه ، دکتر من برای فردا نوشته
من ۱۶ هفته انجام دادم. میتونی انجام بدی الان
من 17هفته 5روز رفتم
18 هفته بهترین تایمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.