۲ پاسخ

روی بدنش هم دونه زده که اینم توجه نکردم قبل شیرخوردنم بود یا بد
اینم هست چند روزیه بهش روزی دو دفعه شیرخشک هم میدم الان موندم که به شیرخشک حساسیت داره یا شیر گاو

ازمایشش و نمیدوتم
ولی اگر شیر لبتیات تخم مرغ کیک و شبرینی گز زولبابامیه سویا دلستر هرچیزی ک داخلش ماست شیر باشه برا پروتئین گاوی ممنونع

بیشتر وقتی کیک و شیرینی شیر بخوری معلوم میشه اگ میخوری جوش میزنه میریزه بیرون حسلسیت داره

و اکثر تا شش ماه یا یک سال اینحورن دختر منم حسلسیت داره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی