۴۰ پاسخ

کوتاه تا ابد

بلند.

هردوش قشنگه
و این ک گاهی تغییر لازمه
ولی تا ب ابددد فقط و فقط بلند😍🤌🏻

کوتاه

موی بلند

کوتاه

کوتاهههه

کوتاه

کوتااااااه😍

کوتاه جذاب تری و‌کم سن و سال تر

تا ابد موی بلند با اینکه هر دوش بهم میاد ولی فقط بلند😍شما هم ماشاءالله با هر دوش خوشگلی ولی موی بلند واسه زن و دختر یه چیز دیگه است😍

همیشه کوتاه همه جا کوتاه فقط کوتاااااه 😁

بلند😍

با‌موبی کوتاه انگار ۱۸سالته

موی کوتاهم بهت میاد ولی بنظرم زن باید موهاش بلند باش

کوتاه

خانم خانما هم هم اسمیم هم هر دو مدل مثل خودم بهت میاد 🥰🫂 قبول دوستی کن

هر دو ماشالا جذابی دیگه خودت تنوع بده

کوتاه سنتو کمتر و چهره اتو ملیح تر کرده

قطعا هر دو
انقد ک ناناسی
ولی چقد بلند جیگر تری توووو

به نظرم کوتاه سنتو میاره پایینتر و بهت میاد.من موهام بلنده.اما چند وقته خیلی دلم میخواد کوتاه کنم میترسم پشیمون شم

تا اخر عمر کوتاه

گوتاه

هردوتاش بهت میادعزیزم

بلند.

هردوش بهت میادعزیزم من چندساله کوتاهه

جفتش بهت میاد ولی بلند بیشتر♥️

هر دو بهتون خیلی میاد بانو

هردوشون قشنگه بهتون میاد ماشالله.ولی بلند خیلی بیشتر بهتون میاد

کوتاه بیشتر بت میاد

بلند خیلی قشنگتره

به شما کوتاه میاد

بلند.

کوتاه

هر دو خوشکله

صدردصد بلند

کوتاه

بلند

کوتاه

با هر دو خوشگلی

سوال های مرتبط