۱۰ پاسخ

من‌اینجوری چیدم

تصویر

نئوزینک میشه داد تو سه ماهگی?

داروهاش غ از اسپری بینی تو یخچال ه

پلن این بود که اینجوری مرتب باشه🤣اینارو خودم بافتم . پوشک و گیره هاش هنوزم همینجوری.گوش پاک کن رفت رو میز چون دیر به دیر استفاده میشه و شامپو و پودر بچه رفت حموم . الان توش شربت کولیک و تب سنج و پستونک و پماد و روغن و …چیزایی که هر روز استفاده میشه گزاشتم

تصویر

من یه سبد تدی خریدم تقسیم شده همیشه دم دسته توش دارو. زیرانداز تعویض و وسایل بهداشتی و پوشک میذارم عکس ندارم ازش متاسفانه

ما یه رگال داریم که چندتا طبقه هم داره، وسیله ها رو تو جعبه روی طبقات گذاشتیم، مقداری از لباساش رو هم آویزون کردیم

من یه سبد حصیری کوچیک دارم توش ویتامینا و پماد سوختگی ایناشه
یه سبد دیگه دارم توش شونه و دوتا دستمال دهن و گوش پاک کن و پوآرشه
یه سبد یکم بزرگتر دارم توش تشک تعویض و خشک کنا و دستمال مرطوبشه
همشم رو پاتختی کنار تخت خودمه

ب نشر من یه چندتا سبد نظم دهنده بخر اینارا بچین توش مرتب تر ام هس

داروهاش که دو سه تا قطره بود اونم یخچال این همه دارو برای بچه سه ماهه اخه
من مولتی میدادم با قطره پدی لاکت یدونه هم استامینوفن دارم اونم هیچ کدوم بیشتر از یک ماه مجاز نیست بمونه اگر باز بشه

اینم نظم دهنده من😂😐
هرچی قبل زایمانم دنبال نظم دهنده گشتم که خوب باشه پیدا نکردم
اخرشم اینجوری شدیم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری