۱۱ پاسخ

خودت داری میگی ۵ ماه .انتظاراتت از این بچه‌برای بچه ۷ ماه به بالاس‌گلم

زوده
پسر من ۶ ماه و نیم هست هنوز سینه خیز نمیره

خب زوده من بچم ۶ ماهش تموم شده تازه غلت میزنه.سینه خیزم نمیره

من بچم ۷ماهشو‌ داره پر میکنه تازه یه دور دمر میچرخه دیگه بلد نیست برگرده صاف بخوابه خسته میشه گریه میکنه

فک کنم زوده برااین کارااصلا پسراول من ک تو پنج ماهگی ازینکارا نمیکرد خیلی

هم زوده
هم اینکه تمام این چیزایی که میگی باید باهاش تمرین مداوم کنی

چه عجله ای داری دختر، بچه ۷ ماه به بالا تازه شروع میکنه به سینه خیز رفتن

زوده چ توقع هایی داری

بچه منم
چون خ باهاش کار نکردم همیشه هم تو گارد بوده قدرت مانورش صفر

پسر منم سینه نمیره
فقط میغلته
زیاد سخت نگیر

بچه من تو هفت ماهه سینه خیز نمیره هنوز

سوال های مرتبط