نمیدونم چقدر ربط داره ولی من زیاد دادم
بچم رفلاکسی شد
دکتر ب من گفت هر دوساعت ۶۰تا بده
یعنی آب ولرم باشه.
بعدفقط۳۰تابهش بده بیشترنده
اون که نوشته ۹۰درجه حرارت آب باشه نه ۹۰سیسی
نه زیاد میشه تایمش کوتاه تر کنه یعنی فاصله رو کمتر کن اما ۹۰ تا توی یه وعده زیاده معده اش کولیکی و رفلاکسی میکنی اذیت میشه
ن نده بچه رو رفلاکسی میکنی اسیر میشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.