۷ پاسخ

بنظرم علتش اینه شیشه خوردن براشون راحت تره زودتر میاد میخورن سیرمیشن خسته نمیشن ولی برااینکه شیرمامان بیاد باید بیشتر میک بزنن تا سیر بشن حوصله شون نمیکشه البته دلیل منه ممکنه علت دگ داشته باشه

از منم همینجوریه دقیقا

شیشه شیرو عوض کن مدل انتی کولیک بی بی لند بگیر واسه اونم باید تلاش کنه و شیر بخوره قیمت انچنانی نداره دویست و خورده ایه
اگه دیدی اونم راحت میخوره فقط با سینه مشکل داره ممکنه شیرت کم شده باشه اگه نه دیدی واسه خوردن تو این شیشه هم گریه میکنه مطمئن باش راحت الحلقوم میخاد نمیخاد تلاش کنه واسه شیر خوردن

شیر خشک به دهنش مزه داده شیر خودتو نمیخوره برای من برعکس دخترم عوق میزنع شیر خشک

خب شیر خشکی بشه

منم همینطوره🥲🥲 و همین حسو دارم
دلیلشو فهمیدین ب منم بگین
آدم میترسه بیشتر شیر خشک بده،نکنه دیگه شیر مادر رو نخوره.

بخاطر رفلاکسه عزیزم

سوال های مرتبط