۸ پاسخ

زیاد خودتو ناراحت نکن لیشتر تکون های بچه از ۲۰ هفته به بعد بیشتر و بیشتر میشه البته الانم حس میشه ها ولی کم
اگه تکون هاش کم شد یا تکون نخور استرس نده به خودت برا منم پیش اومده که به روز کامل تکون نخوره یا یه ظربه کوچیک فقط بزنه ولی بعدش ورجه وورجش زیاد میشه نگران چیزی نباش الان دیگه مراحل پر خطر رو رد کردی

منم مثل شمام اول خیلی حس میکردم الان ن خیلی نگرانم

اصلا خودتو ناراحت نکن منم اولین حرکتشو ۱۸ هفته متوجه شدم بعد تا خوود۲۳ هفته چیزی اصلا احساس نمیکردم
منم جفتم قدامیه بابا ۱۹ هفته برا فهمیدن حرکات خیییلی زود من اواخر ۲۳ هفته حرکاتشو ک شبیه نبظ محکمه میفهمم

مهم نی تو هفته شما نگران نباش

وای منم دقیقا همینم، تا هفته پیش سمت راستم ، حس میکردم زیرپوستم یه چیزی تکون میخوره یا مثل راه رفتن مورچه. ولی الان هیییییچچچچچچچی حس نمیکمم

طبیعیه اگر بچه اولته و جفتت قدامی ۲۳هفته حس میکنی
از ۲۸هفته هم‌کلا باید حواست باشه روزانه حرکتشو داشته باشه

سلام عزیزم ببخشید پاسخ غیر مرتبط میدم من یه سوال عکس دار گذاشتم الان هرکاری میکنم حذف نمیشه چرا اینجوری شده؟ به پشتیبانی هم پیام دادم اما انگار درست نمیشه

منم توهفته ی شما حس نمیکردم الان تازه دارم کم کم حسش میکنم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری