۵ پاسخ

دوتا میخوای چیکار یکی کافیه

۶۰ برا قنداق خوریه،۱۵۰ میل خوبه منم همینو گرفتم

من ديروز دنبال 120 میل‌ شيشه شير دكتر براونز بودم كه همه هم ندارم اين برند رو و 150 ميل پيدا كردم خريدم

بزرگتر بخر عزیزم ۶۰ میل فقط یک ماه به کارت میاد

۶۰میل خیلی کوچیکه خیلی کم استفاده میشه۱۲۰میل یا۱۵۰میل خوبه چن ماه هم‌میتونی استفاده کنی من دوستم ۶۰میل رو‌دوماهم استفاده نکرد

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد