دوتا میخوای چیکار یکی کافیه
۶۰ برا قنداق خوریه،۱۵۰ میل خوبه منم همینو گرفتم
من ديروز دنبال 120 میل شيشه شير دكتر براونز بودم كه همه هم ندارم اين برند رو و 150 ميل پيدا كردم خريدم
بزرگتر بخر عزیزم ۶۰ میل فقط یک ماه به کارت میاد
۶۰میل خیلی کوچیکه خیلی کم استفاده میشه۱۲۰میل یا۱۵۰میل خوبه چن ماه هممیتونی استفاده کنی من دوستم ۶۰میل رودوماهم استفاده نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.