بی بی لند
من بیبی سیل گرفتم فعلا خوب بوده
منم بیبی لند نی دار ضد نفخ و کولیک گرفتم
بیبی لند
چیکو گرفتم
خب منم میخوام شیر خودمو بدم، فکر نکنم ربطی داشته باشه
ولی دکتر براون گرفتم
من بیبی لند گرفتم
بی بی لند طرح اونت
یو مامی من گرفتم شبیه خارجی هاس قیمتشم مناسبه
من برای شیر خودم بی بی لند نی دار گرفتم میگن بهتره ولی برای شیر خشک دادن دکتر براون میگیرم.
ایرانی پینو و یومامی خوبه عزیزم
بازم دکتر براون🙊😁عالیه دختر
چرا این دوتا نه؟
هی اورشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.