میگم این طبیعیه ک من الان هیچ علائمی برای زایمان ندارم 😐

۲ پاسخ

اره بعضیا را دیدم چهل هفته کامل ولی نه درد و نه چیزی

منم ۴۰ هفته ام هنوز هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط