۴ پاسخ

اره طبیعیه .ما که بزرگ هستیم تا یکم سرما میخوریم بی‌حال و بی اشتها میشم چه برسه به بچه ها

خب همه همینن

مگر خودت مریض میشی میل به غذا داری؟؟!!!

پسر منم کلی اب شد سرماخوردگی قبلی هییییچی نمیخورد جوری شده بود ک در طول روز باز شیر خشک میدادم بهش
الان خداروشکر یذره حس میکنم وزنش برگشته

پسر منم همین طوره

سوال های مرتبط