اره طبیعیه .ما که بزرگ هستیم تا یکم سرما میخوریم بیحال و بی اشتها میشم چه برسه به بچه ها
خب همه همینن
مگر خودت مریض میشی میل به غذا داری؟؟!!!
پسر منم کلی اب شد سرماخوردگی قبلی هییییچی نمیخورد جوری شده بود ک در طول روز باز شیر خشک میدادم بهش
الان خداروشکر یذره حس میکنم وزنش برگشته
پسر منم همین طوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.