تب دخترم زیادا؟؟چجوری بیارم پایین

تصویر
۸ پاسخ

گاهی گرم هست گاهی سرد

خیلی ممنونم از همتون لطف کردین😘😘😘

این تب نیست ۳۷/۳ به بالا تبه

تب نداره عزیزم

این که تب نیست

بچه تب نداره اصلا

اصن تب نداره

خیر زیاد نیست ۳۷/۵به بالا زیاد هست

سوال های مرتبط

مامان دور دونه مامان دور دونه ۱۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی