۱۰ پاسخ

استامینوفن بده تند تندهم ببرازکمربه پایین شوبشور با آب ولرم بیضه هاش نبایدزیادداغ بشه

ید پد تب بر هست سیسمونی فروشی ها دارن اونم خیلی خوبه

شربت استامینوفن کودک. پاشویه

اولا دمای بدن بچه بالاس بالاتر از اون رفت ببر دکتر

ببخشید ۳۸

اب خنک نگیری خدایی نکرده تشنج میکنه.آب ولرم دیتتو بزن بکش بدنش تادستتو از اب دربیاری ولرم میشه اندازه ولی ۳۷ خوبه ۳۷.۵ به بالا بده

بالانیس که

استامینوفن بده بهش

سلام‌ پاشویه آب خنک روی پیشونیش و پاهاش آب خنک‌بگیر لباساشو کم‌کن دست و صورتشو بشور پتو‌روش ننداز

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی