سلام دمای بدن پسرم ۳۶خوبه؟؟

۲ پاسخ

سلام اره خوبه تا 37/5خوبه

بله اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۵ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی