دمای بدن پسرم ۳۷.۵ عه.
چکار کنم بیاد پایین؟

۵ پاسخ

لباسشو کم کن جاشو یکم خنک کن

تب نیست که😐

پاشویه کن

مشکلی نداره دختر منم همیشه همینجور بدنش گرمه

مگه ۳۷.۵ تبه؟

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی