۴ پاسخ

دمای طبیعی بدنش 36.5هس مال شما چنده

دختر منم از اولش دمای بدنش بالاست

با تب سنج میگیری یا دست ک میزنی؟

شاید خیلی میپوشونیش

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۵ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد