مامانا دمای بدن پسرم ۳۸
چیکار کنم۰😱

۱ پاسخ

زیاد بالا نیست ولی بهش دوبرابر وزنش استامینیفون بده اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۵ ماهگی