۳ پاسخ

من هر صب هرشب قبل خواب میزنم تو بینیش الن دو ماه بازم با دهن نفس میکشه با اینکه بینیا خالی ان حساسیته بزن طوری نی

اره بزن

اره بزن براش

سوال های مرتبط