مرسی بچها❤❤
بله بیشتراز یساعت بمونه خراب شده
آره حتما
فکر نکنم خراب شده باشه
خراب شده چون شیر داره توش
اره چون شیرداشته خرابشده
شمارو نمیدونم ولی مامان من میپزه میریزه تو پیاله ها اصلا یخچال نمیزاره همون رو کابینت میمونن اتفاقیم نمیوفته (البته زودیم تموم میشه )
نه هوا سرده هنوز
خب معلومه ک خراب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.