میشه مراحل ivf رو بگید🙏

۳ پاسخ

اول تحت نظر فوق تخصص نازایی سونو میشی
ازمایش میدی
داروها و امپول های هورمونی دریافت میکنی
تا فولیکولهای زیادی بالغ بشن
بعد دز زمان مشخص بیهوش میشی برای پانکچر یا تخمک کشی
بعد تخمکها از نظر کیفیت تو ازمایشگاه بررسی میشن
کیفیتa ,خوبه اما ،bو c که کیفیت کمتری داره هم نگه میدارن
از طرفی از همسرتون اسپرم میگیرن
تو ازمایشگاه لقاح مصنوعی انجام میدن تا جنین تشکیل بشه
باز بسته به شرایط جنین رو انتقال میدن تو رحم یا فریز میکنن تو فرصت مناسب انتقال میذن
تو این مدت باز دارو و هورمون سرساعت مشخص دریافت میکنی
تا بعد دو هفته معلوم میشه جنین رشدشو انجام داده یا نه

میخای برا جنسیت؟

مراحلش طولانیه.باید صبرو حوصله زیاد و هزینشم هم زیاده

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی