سلام مامانا میشه طرز پخت حلیم رو بگید

۱ پاسخ

گوشت و پیاز و چوب دارچین بذار بپزه .
بعد بلغور خیس کن ‌.
اونا که پختن بلغورا رو بریز توش هم بزن که ته نگیره .چپب دارچینم در بیار بنداز دور
اخر سرم که آبش رفت با گوشکوب برقی همش بزن .
اگه گوشت کوب نداری گوشت و پیاز و در بیار .با گوشتکوب بکوبش .
بلغور و با آب گوشت ۰بپز ‌.مدام باید هم بزنی ته نگیره
اخر سر که آبش داشت تموم میشد گوشت و پیاز و اضافه کن یکم نمک هم بریز توش .چند تا قل بخوره با گوشت ‌.

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی