۲ پاسخ

گندم پوست کنده رو از قبل بشور و ۶ ساعت اینا بذار قشنگ خیس بخوره
گوشت رو بذار با پیاز ریز حسابی تفت بخوره و آب بندازه یه کوچولو هم آب اضافه کن بعد گندم خیس خورده رو اضافه کن و یه کوچولو نمک بزن
حرارت رو کم کن و حواست باشه ته نگیره

بعد از ۴،۵ ساعت آماده ست

بهد از اینکه آماده شد هم میتونی بهش شیره انگور یا خرما یا شکر بزنی میکس کنی که بچه بخوره

یا اینکه مغزیجات هم بریزی داخلش میکس کنی

من همه مدله امتحان کردم دخترم دوست داره میخوره

حتی گاهی داخلش سبزی و هویج هم میزنم مثه سوپ ماهیچه میشه خوشمزه ست

من این مدلو درست میکنم خودمم میخورم
بلغور گندمو‌میشورم‌ بعد با اب و یه تیکه قلم و گوشت با عدس و لوبیا میزارم بپزه (من داخل زودپز میپزم)
بعد همه رو میکس میکنم
میتونی شکر یا نمک هم بزنی

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی