میشه طرز تهیه حلیم و بگین
واسه نی نی

۴ پاسخ

عزیزم گوشت گوسفندی رو با گندم پوست کنده خیس خورده بریز تو قابلمه بذار بپزه یه تیکه چوب دارچین بزرگ و یه پیاز درسته بنداز روش
وقتی حسابی پخت گوشت در بیار با چنگال ریش ریش کن و پیاز و دارچینم بنداز دور گندمارو با گوشکوب برقی حسابی میکس کن تا یه دست بشه
گوشتایی ک ریش کردی رو با گوشکوب دستی تاکید میکنم با گوشکوب دستی یکم بکوب بعدم بریز توی حلیم و نمک بزن
اگه دوس داری میتونی تو این مرحله شیر هم اضافه کنی محشر میشه اگه نه ک اب اگرم غلظتش خوبه ک هیچی بذار یکم قل بخوره بعد خاموشش کن
موقع سرو هم روش روغن حیوانی و دارچین و کنجد سفید بریز و نوش جان کن
این روش عالیه درست کن پشیمون نمیشی

بجای گوشت گوسفند از بوقلمونم میتونی استفاده کنی

مامان مهرسام جون میخاید تایپ نگاه کنید

اکثر مواقع شب تا صبح میزارم رو اجاق وزیرشو کم میکنم تا صبح میپزه وصبحاته میدم بهش

من بلغور گندم رو دوساعت میزاشتم خیس بخوره بعد با ی تیکه گوشت میزاشتم چند ساعتی رو حرارت بپزه بعد که گوشت ها پخت با گوشکوب برقی میکسش میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان کارن💙🐣 مامان کارن💙🐣 ۱ سالگی