۶ پاسخ

چهار دست و پا می‌ره میشینه دستشو میگیره به مبل یا پله سعی میکنه بلند شه
بابای می‌کنه ، دَدَ ، دید ، ماما ، جیز میگه
خودشو تکون میده وقتی آهنگ بزاریم
بای بای میکنه

چهار دستو پا می‌ره
بای بای می‌کنه
از مبل و تخت و.... میگیره بلند میشه
بَ بَ مَ مَ میگه
مستقل میشینه

چهاردست پا میرن و دستشون از همه جا میگیرن بلند میشن د د و بابا میگن دست میزنن با حرکت دست و پا میرقصن

همش جیغ میکشه دَدَ و مَ مَ بابا میگه دست دستی میکنه بای بای میکنه سینه خیز میره حالت چهار دست و پا رو میگیره اما نمیره رو به جلو نمیدونم بلد نیس یا چی رو دست و پنجه پاهاش هم مثه حالت چهار دست و پا یکم وایمیسه و مستقل میشینه
اما نمیدونم چرا چهار دست و پا نمیره

دست دستی چهار دست پا دد بابا ماما میگه

فقط چهاردستو پا میکنه
دست دستی و بای بای و اینجور کارا رو اصلا نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی