چهار دست و پا میره میشینه دستشو میگیره به مبل یا پله سعی میکنه بلند شه
بابای میکنه ، دَدَ ، دید ، ماما ، جیز میگه
خودشو تکون میده وقتی آهنگ بزاریم
بای بای میکنه
چهار دستو پا میره
بای بای میکنه
از مبل و تخت و.... میگیره بلند میشه
بَ بَ مَ مَ میگه
مستقل میشینه
چهاردست پا میرن و دستشون از همه جا میگیرن بلند میشن د د و بابا میگن دست میزنن با حرکت دست و پا میرقصن
همش جیغ میکشه دَدَ و مَ مَ بابا میگه دست دستی میکنه بای بای میکنه سینه خیز میره حالت چهار دست و پا رو میگیره اما نمیره رو به جلو نمیدونم بلد نیس یا چی رو دست و پنجه پاهاش هم مثه حالت چهار دست و پا یکم وایمیسه و مستقل میشینه
اما نمیدونم چرا چهار دست و پا نمیره
دست دستی چهار دست پا دد بابا ماما میگه
فقط چهاردستو پا میکنه
دست دستی و بای بای و اینجور کارا رو اصلا نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.