شما به بچه هاتون پستونک میدین؟

۱۵ پاسخ

اره میدم

بچه من نگرفت اصلا

اره از دو روزگی دادم

سلامم میای داخل گروه خانوم های بارداری ساری آیدیم میدم پیام بده لینک بفرستمNazin567i

بله عزیزم

اره گاهی موقع خواب میدم

دختر من میخوره و از روز اول دادم بهش
و واقعا راضی ام از اینکار🤌🏻

بله واقعا عالیه

آره میدم خیلی راضیم

منم دادم نگرفت

پستونك نباشه پدرتو درمياره

با اینکه شیشه میخوره و شیر خشکی هست از پستونک بدش میاد

بچه من نمیگیره

بله دکترمونم تایید کرد که مشکلی نداره و خوبم هست

دادم نگرفت 😮‍💨🤧😂

سوال های مرتبط

مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی