خانوما از کی پستونک میدین به بچه هاتون

۷ پاسخ

همون بیمارستان🤣

پسر من نگرفت همون اوایل دادم

بعد یه ماه دادم

۳روزگی دادم😅

منم سه چهار روزش بود دادم

بعد ۲۱ روز که شیرخودنش تثبیت بشه

من نمیدم کلا چون خودم چندشم میشه از پستونک🤦‍♀️خواهرامم کلا ندادن به بچه هاشون

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی