مامانا بیاید
فرزند پروری کودک رشد مو

تصویر
۳ پاسخ

برو دکتر پوست و مو.این مشکلات با پیشنهادای ما رفع نمیشه.دکتر میتونه مشکلتو حل کنه عزیزم

منم همین جورم از بچگی هم اینجور بودم
اینقدر دکتر رفتم دارو خوردم ولی یکمی فقط بهتر میشد اونم تا زمانی که دارو استفاده میکردم
ارثی هست ولی خواهر برادرم اینا هیچ کدوم اینجور نیستن
فقط شانس من بوده
یادم نمیره بچه که بودم همش شوهر خالم بهم میگفت کچل

عزیزم باید به موهات برسی تقویتی اینا بخوری مرتب زیر نظر دکتر باشی تا همون هم نریزیع به گذشت زمان و مقداری تقویت هم بشه به زدن نیست حتما تحت نظر دکتر باش

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی