اونی که بدبخته ماییم
که ارزش پولمون هر روز کم میشه
خخخ خوبه دیگه
همین الانشم شبکه های داخلی معتقدن همه مردم جهان درحال بدبخت شدنن ومردم ایران روزبه روزخوشبخت ترمیشن😏😅
یه عده عادت دارن خودشونو گول بزنن متاسفانه 🙂 فک نمیکنم بدبخت تر از ایران و ایرانی در حال حاضر وجود داشته باشه
بدبخت تر از ما مگه روکره زمین وجودداره؟؟
اره الان بدبختیم ولی من امید دارم روز های خوب میاد
بدبخت ماییم عزیزدل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.