۴ پاسخ

من ک پسرم ۶ماهش بود دکتر بهش داد برای رفلاکس
من نصف بهش میدادم قبل صبحونه نیم ساعت بعد صبحونه میدادم

آره من به آوا یکماه برای رفلاکس دادم عالیه

آره من قبلاً میدادم

اره من هر شب میدم یک ساعت با شام فاصله داره

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی