۱۰ پاسخ

عصبی و پرخاشگر میکنه

من به پسرم دادم راضی بودم
دوروز اگه ندم لب به غذا نمیزنه

وزن پسرت چقده

زنداییم‌ب عنوان داروی خواب شبا ب بچش میده دکترش گفته مشکلی نی میگه فقط این اثر داره هر چند باید بین هر دوره دوماه ندی من باشم نمیدم مدام

من پارسال یه هفته دادم بچم افسرده شده بود😑

بله میدیم..هیجان زده میکنه..شب بده بخوابه روش چیز بدیونیس یه دوره بده..من جند دوره دادم..چند روز‌اول عصبی میشن و خواب الود البته خیلبام خواب الود نمیشن

من دادم دو سال پیش ولی خب یک کیلو اضافه کرد فقط دیگه ندادم از بهداشت پرسیدم گفت حالا یک دوره بده

پارسال یه دوره دادم اصلا رو اشتهاش تاثیر نداشت ولی پسرم بشددددددددت عصبی وپرخاشگر شد

من میدم چاره ندارم فقط این شربت اشتهاش باز کردهدعصبی شده باهاش میسازم

دکتر داده؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته پنجم بارداری
مامان طاهاوصدرا مامان طاهاوصدرا ۵ سالگی