۱۰ پاسخ

من بعد زایمان تا ۲ماه خون ریزی داشتم دیگه لای پام زخم شده بود اخرش کپسول ترنسید خوردم

سونوگرافی انجام بده ببین علتش چیه

مامان ماهان باید حتما سونو بدی ک علت مشخص بشه.
منم ی سری اینجور شدم

منم همینطور شدم عزیزم از سوم فروردین تا الان همینجوریم
البته کیست هموراژیک داشتم دکترم دوبسته روکین داد نمی‌دونم برای اونه یا برای کیست خسته شدم

ببین خیلی چیزا هست که اگه بخوری خونریزیت و بند میاره اما خب باید علتش و بفهمی که چرا اینجوری شدی به نظرم یه دکتر دیگه برو شاید فیبروم داری یا دیواره رحمت زخیم شده
چند سالته؟

آب هویج ویتامین کا داره. خونریزی رو بند میاره

سویق عدس بخور

قاعدگی ؟؟؟

نشاسته حل کن تو آب سرد بخور
مفنامیک و کپسول آهن بخوز

ببین عزیزم احتمالا تنبلی تخمدان داری ...خواهر من اینجوری بود ....دکتر هم میرفت قرص ال دی میداد و بدتر حالشو خراب میکرد ...
تا اینکه از طریق طب اسلامی خودشو درمان کرد ...

سوال های مرتبط