۱ پاسخ

سلام نیم ساعت بادوم میزارم تو آب گرم بعد پوستشو میگیرم بعدش با چایی صاف کن فلزی رنده میکنم بعد میریزم تو پارچه نرم دوباره یک ربع میزارم تو آب گرم میزارم بعد شیرشو درمیارم میدم بچه بخوره خیلی مقویه و خاصیت داره
یک مدل دیگه هم هست که با فرنی درست میشه تو قسمت ابزارها - پختنی های گهواره دستور تهیه داده

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی