۱ پاسخ

بادوموخیس کن،بعدپوستشوجداکن باپشت الک یاچای صاف کن رنده کن،بقیشم مث فرنیه درست کن بادوم های رنده شده رواضاف کن

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان ملیکا🩷👧 مامان ملیکا🩷👧 ۹ ماهگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی