حریره بادام چجوری درست کنم مامانای گل

۳ پاسخ

من چهار تا بادوم ریختم پسر اصلا نخورد زیاده ۴ تا کمتر بریز. پسر من زیاد استقبال نکرد خوشش نیومد
دوتا دونه بادوم درختی کوچیک بذار تو آبجوش بخیسه پوستشو بکن بعد یه قاشق چ خ آرد برنج با نصف لیوان آب جوشیده و بادام پودر شده بهش اضافه کن بذار بپزه با شعله کم.

نصف قاشق غذاخوری آرد برنج و از صافی رد کن بزار با یکم آب شعله ملایم بپزه یه قاشق مرباخوری بادوم آسیاب شده اضاف کن یه تیکه نباط کوچولو ک فقط طعم دار بشه بنداز توش با نصف استکان شیر بزار ۱۵ دیقه رو حرارت ملایم بپزه تامام

چندتا بادام بزار خیس بشه پوستشو بکن آخر سر از صافی رد کن بزن به فرنیش

سوال های مرتبط

مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی