من ازمایش اول غربالگری م خوب بود دکتر دیگه ازمایش غربالگری دوم گفت لازم نیست
چه خطری مثلا مگه میخواد چیکار کنه
یه ازمایشگاه دیگه برو من سر دخترم ۱۸ هفته و ۴ روز انجام. دادم چیزی هم نگفت
از 18 هفته تا 22 هفته میشه انجام داد بعد سونو چ خطری میتونه داشته باشه🙁🙁البته شما داری ازمایش رو میگی اره ازمایش تایمش گذشته
چه خطری☹️تا ۱۸هفته میشه داد
فکر کنم تا هفته ۲۲ وقت داری
وا چرت گفته بابا معمولا خیلیا ۱۸ هفته ۳ روز میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.