۷ پاسخ

من ازمایش اول غربالگری م خوب بود دکتر دیگه ازمایش غربالگری دوم گفت لازم نیست

چه خطری مثلا مگه میخواد چیکار کنه

یه ازمایشگاه دیگه برو من سر دخترم ۱۸ هفته و ۴ روز انجام. دادم چیزی هم نگفت

از 18 هفته تا 22 هفته میشه انجام داد بعد سونو چ خطری میتونه داشته باشه🙁🙁البته شما داری ازمایش رو میگی اره ازمایش تایمش گذشته

چه خطری☹️تا ۱۸هفته میشه داد

فکر کنم تا هفته ۲۲ وقت داری

وا چرت گفته بابا معمولا خیلیا ۱۸ هفته ۳ روز میرن

سوال های مرتبط