۴ پاسخ

رفلاکس نداره؟

باید آنتی بیوتیک بخوره منظم..برو داروخانه بپرس بهت میدن

دیفن هیدارمین ساده بهش بدید

از کجا میدونی چرکی شده

سوال های مرتبط

مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف ۹ ماهگی
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی