۴ پاسخ

ست رو بزن یکیش برای صورته یکیش برای بدن . بادی و سورفیس.
بزار رو پیشونیش با فاصله ۲ الی ۵ سانتی متر . عرق نکرده باشه ها. پایینشو همان تفنگی رو بزن ثبت میکنه .

دکمه بزرگه پایینی رو اول بزن بعد میاره عکس صورت که واسه تب هست بعد میزنی رو دکمه setبعد میاره دمای خونه دوباره دکمه بزرگه پایین رو میزنی دما و نشون میده

سلام من دارم قسمت ماشه پایین آبی بزنی دما رو میگه
اون set حافظشه ، مهم نیست
برای من دو تا گزینه داره body که دمای بدن میگه ، object دمای محیط

یکی مال دمای خونه اس یکی مال بچه

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۸ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی