ست رو بزن یکیش برای صورته یکیش برای بدن . بادی و سورفیس.
بزار رو پیشونیش با فاصله ۲ الی ۵ سانتی متر . عرق نکرده باشه ها. پایینشو همان تفنگی رو بزن ثبت میکنه .
دکمه بزرگه پایینی رو اول بزن بعد میاره عکس صورت که واسه تب هست بعد میزنی رو دکمه setبعد میاره دمای خونه دوباره دکمه بزرگه پایین رو میزنی دما و نشون میده
سلام من دارم قسمت ماشه پایین آبی بزنی دما رو میگه
اون set حافظشه ، مهم نیست
برای من دو تا گزینه داره body که دمای بدن میگه ، object دمای محیط
یکی مال دمای خونه اس یکی مال بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.