خانم هایی کرمانی دکتر خوب برا انتی کیهm

۲ پاسخ

دکتر مانی حبیبی تو بم هست کارش عالیههههههه حرف نداره تاحالا کسی تشخیص اشتباه ازش ندیده فکر کنم خواهرم ده روز پیش رفت ۸۰۰ گرفت
در صورتی که دکتر خودش تو مطب ۲۴۰۰ انجام میداد
همه دکتر ها هم قبولش دارن دستگاه هاش پیشرفته ان

کرمان خیلی گرون شدن من زنگ زدم ۳ . ۴ تومن به بالا
اگه بتونی زرند بیای ۲۶۵۰ سونوگرافی ش هم خوبه دکتر خاتمی

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری