دکتر مانی حبیبی تو بم هست کارش عالیههههههه حرف نداره تاحالا کسی تشخیص اشتباه ازش ندیده فکر کنم خواهرم ده روز پیش رفت ۸۰۰ گرفت
در صورتی که دکتر خودش تو مطب ۲۴۰۰ انجام میداد
همه دکتر ها هم قبولش دارن دستگاه هاش پیشرفته ان
کرمان خیلی گرون شدن من زنگ زدم ۳ . ۴ تومن به بالا
اگه بتونی زرند بیای ۲۶۵۰ سونوگرافی ش هم خوبه دکتر خاتمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.