اره منم همینکارو کردم الان نمیگیره فقط وقتایی که خوابش عمیقه و از خواب بیدار میشه میگیره اونم یکم میخوره دیگه تلاشی نمیکنه برای مک زدن
اگ میخوای سینتو ول نکنه اصلا شیشه نده بعدا خیلیپشیمون میشی مثل من
منم دقیقا ی وعده دادم دیدم بهانه گیری میکنه برای شیشه ولی خب الان عادتش دادم هم سینه خودمو میگیره هم پستونک هم شیشه
شیشه فقط موقع هایی ک میخواد بخوابه میدم ک خوب بخوابه
اره من بچه اولم چون با شیشه بهش دادم دیگ سینه نگرفت
شیرخشک با کاپ مخصوص یا سرنگ بده تا سینتو وا نکنه
من شیر خشک ندادم فقط شیر خودم دوشیدم ریختم شیشه دادم دیگه سینه ام نمیگیره
اره، بچم کلا شیرخشکی شد دیگه، شیر خودمو اصلا نخورد، سینم شیرش کم شد در حد چند قطره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.