۱۱ پاسخ

من که همون دو هفته اول بچه م‌سینه مو دیگه نگرفت
ولی اره خیلیا هردو رو‌باهم‌میدن

مامانایی که سن بچه هاشون با رادین نزدیک هست میتونم بپرسم حجم شیرخشک و زمان سیریشون چقدره

دخترمن تا9ماهگی هم شیرخودمو خورد هم شیرخشک ،بعدش دیگه شیرخودم خیلی کم شد انقد چرک خشک کن خوردم ،دیگه بهش ندادم همون یه ذره رو

منکه خیلی کم کمکی میدادم میخورد سینمو بعدبخاطر مهمونی ومسافرت طی دوروز بیشتر شیرخشک دادم دیگ سینمونمیگرفت سه چارروزباهاش درگیربودم وحتی گشنشم میشدسینمونمیگرف وجیغ میزدخیلی مقاومت کردم تاخداروشکر امروز نرمالترگرف

من شیرخشک کمکی میدم ولی با قطره چکان،میترسم شیشه شیر بدم سینمو نگیره

من تا دوماهگی کلا با شیشه میدادم چه خودم چه خشک‌ شیشه هم اونت بود وسفت بود خیلی به اون بارابط سینه میخورد بعدم دیگه بی رابط میخورد ول نکرد ولی بعضیا شنیدم که ول کرده بنظرم نوع سرشیشه تاثیرداره

امیدواریم ول نکنه
باشیرمادر بچه سیرنمیشه و واقعا اینکه یسره سینه توی دهن بچه باشه مخصوصا توی شب سخته

من که فعلا روزی یه بار میدم ول نکرده

خودمم کمکی میدم

من خیلی دیدم

نه ننن

سوال های مرتبط